STUDIO

Branding wordt vaak gezien als een complex en duur proces. Ik maak branding toegankelijk met een uitgesproken en stijlvol resultaat.

 

In de studio draait alles om inspiratie, creativiteit, schoonheid en persoonlijke aandacht. Ik ben benieuwd naar de droom achter jouw bedrijf en de impact die je wilt maken. Visie vormt de basis voor branding. We zoeken naar eigenheid en onderscheidende aspecten. Zo ontstaat een uniek merkverhaal. Van daaruit geven we het merk vorm, kleur, sfeer, taal en structuur. Door ruimte te geven aan onderzoek en experiment ontstaat er een unieke vorm.

 

Ik sta met 20+ jaar kennis en ervaring naast je, samen met mijn creatieve netwerk. We bouwen het merk vanuit de kern in drie fases. 

Confetti-feest

Are you ready?

 

1 Thinking

Het fundament van je merk wordt gelegd door aandacht te geven aan de kern. Daarin bepaal je de positie in de markt en kun je een heldere strategie ontwikkelen. Het vormt het uitgangspunt voor de identiteit.

Brand Scan

In een compacte sessie gaan we de basis van jouw merk helder maken en bepalen we de richting voor het design.

DELIVERABLE 
Document met omschrijving van de kern van jouw merk en de uitkomst van de stijltest.

2 Creating

Persoonlijk en op maat gemaakt design, beeld en tekst zorgt ervoor dat je merk opvalt en herkenbaar is. In deze fase wordt de kern van het merk vertaald naar jouw unieke identiteit.

Brand Design

Hiermee krijg je alle bouwstenen in handen om communicatiemiddelen te ontwikkelen met een uitstraling die bij jouw merk past.

DELIVERABLES

Logo, typografie, kleurenpalet, patroon/textuur.

Menti Locali, logodesign

Brand Book

Praktische en visuele informatie voor het gebruik van het Brand Design. Het maakt iedereen die ermee gaat werken duidelijk hoe het wordt ingezet.

DELIVERABLE
Digitaal- of papieren Brand Book.

.

Brand Images

Beelden die perfect aansluiten bij jouw merkverhaal. Beelden van jou, je team, je producten of diensten en werkwijze of proces. 

 

DELIVERABLES

Fotografie, illustratie, iconen, video, animatie.

Copywriting

De identiteit van je merk bestaat uit een visueel- en verbaal deel. Voor het verbale deel werk ik samen met ervaren copywriters.  

DELIVERABLES

Naam, brandvoice, brandstory, taglines, webteksten.

3 Building

In deze fase krijg je tools in handen om de dialoog aan te gaan met je publiek en hen daarbij precies het goede gevoel, de juiste waarde en betekenis bij jouw merk te geven.

Communicatiemiddelen

De bouwstenen van de identiteit vormen de basis voor álle denkbare communicatiemiddelen. Ik denk graag met je mee over wat geschikt is voor jouw bedrijf en het doel dat je wilt bereiken.

DELIVERABLES

Website, presentatie slides, social templates, correspondentiepakket, visitekaartjes, e-book, space design, package design etc.

website, July management, webontwerp

Diensten & Services

+ Merkstrategie

+ Grafisch ontwerp

+ Typografie

+ Fotografie

+ Art-direction

+ Illustratie

+ Video

+ Webontwerp

+ Webbouw

+ Brand book

+ Brand naam

+ Brand story

+ Brand voice

+ Webteksten

+ Interieur

 

Anderen over Lucky Lois

"We wilden een beeld neerzetten dat afweek van de vastgoedwereld: Kleurrijk, vrouwelijk en speels. Dat is gelukt! Het is een heel krachtige branding geworden, met ritme en rust in de stijl."

Marlon Huysmans, Sobuildings

JE MERK IS DE SOM VAN ERVARINGEN EN BETEKENISSEN
DIE MENSEN AAN JOU, JE PRODUCT OF DIENST EN JE BEDRIJF VERBINDEN.

BEKIJK DE GRATIS MASTERCLASS

BUILD A STRONG BRAND

Ik laat in de masterclass zien welke fases nodig zijn om onderscheidend te worden. Je krijgt inzicht hoe de visuele identiteit wordt gebouwd en hoe je je verhaal vervolgens naar buiten brengt. En je leert me al een beetje kennen.

masterclass Build a strong brand

Wil je kennismaken?

Heb je een vraag, plannen voor een nieuw bedrijf of ben je geïnteresseerd in rebranding?