Brand Suite

Je wilt een sterk merk neerzetten. Een merk dat méér is dan een product of dienst. Meer dan een naam. Dat betekent dat je weet waar je voor staat, een authentieke identiteit én tools hebt om je verhaal te vertellen. 

 

Branding van je bedrijf en het creëren van een unieke uitstraling vraagt ​​om verschillende disciplines. Ik bied merkstrategie, grafisch ontwerp, typografie, fotografie, art-direction, webontwerp en webbouw.  

Branding is een holistisch kompas

Je bouwt een merk vanuit de kern in drie fases;

- Thinking

- Creating

- Building

Are you ready?

1. Thinking

Leg het fundament van je merk door aandacht te geven aan de kern. Daarmee bepaal je de positie in de markt, kun je een heldere strategie ontwikkelen en een stijlvolle identiteit ontwerpen.

Brand Scan

In een compacte sessie gaan we de basis van jouw merk helder maken en bepalen we de richting voor het design.

DELIVERABLE

Document met omschrijving van de kern en de uitkomst van de stijltest.

2. Creating 

Persoonlijk en op maat gemaakt design en beeld zorgt ervoor dat je merk opvalt en herkenbaar is. In deze fase wordt de kern van het merk vertaald naar jouw unieke identiteit.

Brand Design

Hiermee krijg je alle bouwstenen in handen om communicatiemiddelen te ontwikkelen met een uitstraling die bij jouw merk past, waar je trots op bent.

 

DELIVERABLES
Logo, typografie, kleurenpalet, patroon/textuur.
 

Brand Images

Beelden die perfect aansluiten bij jouw merkverhaal. Het kan gaan om beelden van jou, je team, je producten of diensten. 

 

DELIVERABLES

Fotografie, illustratie, iconen, video, animatie.

Brand Book

Het Brand Book bevat praktische informatie voor het logo, typografie, kleurenpalet en beeldtaal die horen bij jouw branding. Het maakt jou en iedereen die ermee gaat werken duidelijk hoe je je branding inzet.

DELIVERABLE

Digitaal- of papieren Brand Book.

Verbale identiteit

De identiteit van je merk bestaat uit een visueel- en verbaal deel. Voor het verbale deel werk ik samen met ervaren copywriters.  

 

DELIVERABLES

Naam, brandvoice, brandstory, taglines, webteksten.

Je merk is de som van ervaringen en betekenissen die mensen aan jou, je product of dienst en je bedrijf verbinden.

Illustratie_roze.png
3. Building
In deze fase krijg je tools in handen om de dialoog aan te gaan met je publiek en hen daarbij precies het goede gevoel, de juiste waarde en betekenis bij jouw merk te geven.

Communicatiemiddelen

De bouwstenen van de identiteit vormen de basis voor alle denkbare communicatiemiddelen. Ik denk graag met je mee over wat geschikt is voor jouw bedrijf en het doel dat je wilt bereiken.

 

DELIVERABLES

Website, presentatieslides, social templates, e-book, visitekaartje, interieur etc.
 

_G4A8590-vierkant.jpg

Heb je vragen? Wil je kennismaken? 

Boek een telefoongesprek of

Zoom meeting.

Inspiratie en creativiteit vragen om tijd, ruimte en een open mind.

LL logo augustus 2019_ALT.png