top of page
achtergrond videoserie.png

Werkboek

Naar een

eigenzinnig en

mooi merk

Bouw je branding

Je weet precies wat je kan, waar je heel goed in bent. Maar mis je handvatten om je te presenteren als een merk?

Voel je je overweldigd door de vele aspecten van branding? Weet je niet zeker hoe je je merk kunt positioneren om de juiste klanten aan te trekken? Schaam je je een beetje voor je huidige merkidentiteit?

 

Het uitgebreide branding werkboek Naar een eigenzinnig en mooi merk biedt je alle tools en kennis die je nodig hebt om zelf een sterke en consistente branding te creëren. Van het ontwikkelen van de kern van je merk tot het kiezen van je niche en het ontwerpen van pakketten, dit werkboek begeleidt je stap voor stap naar een strategie voor een succesvol merk.
 

Werk met dit compacte werkboek vol oefeningen en inspiratie stap voor stap aan je branding.

  • Begrijp en communiceer wat jouw merk uniek maakt.

  • Volg een duidelijk stappenplan om je merk op te bouwen en te versterken.

  • Direct toepasbare tips en oefeningen om je merkstrategie te optimaliseren.

  • Ontwikkel een merkpersoonlijkheid met de archetypen methode.

  • Leer je ideale klant kennen en stem je aanbod perfect af.

  • Ontwikkel een visuele identiteit die je merk versterkt en herkenbaar maakt.

Voor wie is dit werkboek?

Het werkboek is geschikt voor ondernemers in verschillende sectoren, maar met name ondernemers die diensten verkopen. Of je startend bent, een klein bedrijf runt of een groeiende onderneming hebt, de principes en strategieën in dit werkboek zijn aanpasbaar aan jouw specifieke situatie.

achtergrond videoserie.png

Wil je opvallen in jouw markt? Laat dan je pure, eigenwijze, niet te verbergen eigenheid zien!

Bouw je merk in drie delen

Deel 1

Kern

De kern van je merk bestaat uit de 

verandering die je in de wereld wilt zien. 

 

Hoe ziet jouw weg naar verandering eruit? Wat beloof je je doelgroep? Hoe maak je hun leven gemakkelijker, beter of mooier?

 

Neem een ‘deep dive’ in jouw merk.

Deel 2

Identiteit

Werk aan een merkpersoonlijkheid door het gebruik van archetypen. 

 

Ontdek hoe je merk eruit kan zien door alle onderdelen van het brand design te onderzoeken.

Laat jezelf op jouw eigenzinnige manier zien.

Deel 3

Interacties

Contact met je doelgroep maak je onder andere via je aanbod, je socials of bij een livedag. 

 

Via die ervaringen vormt jouw (potentiële) klant een gevoel en een mening over je merk. 

 

Maak contact met je publiek ofwel ‘walk the talk’. 

Even voorstellen

Lucky Lois is een brandingbureau voor merkstrategie, brand design en fotografie. 

 

Wij werken met bevlogen ondernemers en experts, die impact willen maken. Ons doel is om je te helpen jouw boodschap op een uitgesproken, kleurrijke en stijlvolle manier over te brengen. Wij willen dat jij positieve aandacht trekt en met je eigenheid bewondering oogst. Want dat maakt de wereld zoveel mooier.

Mireille Duiven

Bouw met dit werkboek in je eigen tempo aan de branding van je bedrijf. Til jouw merk naar een hoger niveau.

Veelgestelde vragen

  • Het branding werkboek is ontwikkeld om jou stapsgewijs te begeleiden bij het opbouwen van een sterke branding. Je kunt praktische oefeningen verwachten, strategische tips en voorbeelden die je helpen om je merk helder te definiëren en te communiceren.

  • Ja, het werkboek is geschikt voor diverse bedrijfstypes en ondernemers in verschillende sectoren. Of je nu een startende ondernemer bent, een klein bedrijf runt of een groeiende onderneming hebt, de principes en strategieën in dit werkboek zijn aanpasbaar aan jouw specifieke situatie.

  • De duur hangt af van je eigen tempo en betrokkenheid bij de oefeningen. Sommige ondernemers zien al binnen enkele weken een verbetering in hun merkpositionering en klantperceptie, terwijl anderen wat meer tijd nodig hebben om alle stappen grondig te doorlopen.

  • Ik begrijp dat branding complex kan zijn. Je kunt altijd contact met mij opnemen voor extra begeleiding. Ik ben er om je te helpen bij elke stap van je branding. Ik reken hiervoor mijn uurtarief.

  • Nee, het werkboek is een eenmalige aanschaf zonder verborgen kosten.

  • Het werkboek kost € 47,00 exclusief BTW en verzendkosten. Naar de shop.

bottom of page