Hoe ik werk
Het wordt een creatief en inspirerend proces, dat beloof ik je.
We gaan samen aan de slag met jouw branding. Mijn rol is om te zorgen dat we tot de kern van jouw verhaal komen. Daar maak ik vervolgens een vertaalslag van, naar vorm, taal en middelen.
Wanneer we de kern van je merk te pakken hebben, de essentie, zul je zien dat alles opeens veel duidelijker wordt: waar je wilt zijn én hoe je daar komt. Dit is de basis voor branding, altijd.
Met meer dan 25 jaar ervaring op zak vertaal ik de kern van jouw merkverhaal naar een unieke identiteit in vorm, beeld, kleur, sfeer en taal. Een creatief proces pur sang, waarin het allemaal op z’n plek valt.
In deze fase bouw ik (zonodig met een team) alle middelen om jouw positie op de markt te claimen vanuit een ijzersterke branding. Jouw doelgroep kan niet meer om jou heen.
Kies jouw merktraject
PAKKET 1
Zelf aan de slag met je middelen, maar behoefte aan een stevig fundament? Dit pakket bevat brand design en een brandbook. Met dit onder je arm kun je verder.
Brand design en een serie portretten waarmee je jouw visuele stijl neerzet. Met het brandbook kunnen andere professionals (of jijzelf) aan de slag. Een stevig startpakket.
PAKKET 3
Brand design van begin tot eind. Een branding- en middelenpakket (o.a. website en socials) waarmee je jezelf meteen onderscheidt. Uiteraard mét een serie portretten.
Specifieke wensen buiten het aanbod om? Dat is altijd bespreekbaar. Neem gerust contact op.
Brand fotografie
Op veler verzoek is de portretfotografie apart te boeken. Door eerst aan een sterk concept te werken zorg ik dat jouw foto’s meer zeggen dan duizend woorden. Bekijk mijn portfolio voor een impressie van mijn stijl.
Wil je liever zelf met je branding aan de slag? Dat kan nu ook!
Ik heb hiervoor een mooi papieren werkboek ontwikkeld. Stap voor stap werk je in je eigen tempo aan een eigenzinnig en mooi merk. Het staat vol oefeningen, tips, inspiratie en hulpbronnen.
De methode die ik voor 1:1 klanten gebruik, komt ook hierin terug. De kern van je merk, de visuele identiteit en het contact met je doelgroep hebben elk een eigen deel.
-
Begrijp en communiceer wat jouw merk uniek maakt.
-
Volg een duidelijk stappenplan om je merk op te bouwen en te versterken.
-
Direct toepasbare tips en oefeningen om je merkstrategie te optimaliseren.
-
Ontwikkel een merkpersoonlijkheid met de archetypen methode.
-
Leer je ideale klant kennen en stem je aanbod perfect af.
-
Ontwikkel een visuele identiteit die je merk versterkt en herkenbaar maakt.
Je krijgt het compacte werkboek voor een bedrag van €47 (exclusief €5,- verzendkosten en 9% BTW) toegestuurd.
