We gaan samen aan de slag met jouw branding. Het wordt een creatief en inspirerend proces, dat beloof ik je. Mijn rol is om te zorgen dat we tot de kern van jouw verhaal komen. Daar maak ik vervolgens een vertaalslag van, naar vorm, taal en middelen.
Hoe ik werk
Wanneer we de kern van je merk te pakken hebben, de essentie, zul je zien dat alles opeens veel duidelijker wordt: waar je wilt zijn én hoe je daar komt. Dit is de basis voor branding, altijd.
Met meer dan 25 jaar ervaring op zak vertaal ik de kern van jouw merkverhaal naar een unieke identiteit in vorm, beeld, kleur, sfeer en taal. Een creatief proces pur sang, waarin het allemaal op z’n plek valt.
In deze fase bouw ik (zonodig met een team) alle middelen om jouw positie op de markt te claimen vanuit een ijzersterke branding. Jouw doelgroep kan niet meer om jou heen.
Brand design van begin tot eind. Een branding- en middelenpakket (o.a. socials) waarmee je jezelf meteen onderscheidt. Uiteraard mét fotografie.
Brand design basispakket en fotografie waarmee je jouw visuele stijl neerzet. Met het brandbook kunnen andere professionals (of jijzelf) aan de slag. Een stevig startpakket.
Zelf aan de slag met de uitwerking van je communicatiemiddelen, maar wel behoefte aan een stevig fundament? In dit pakket zit brand design en lever ik een brandbook. Met dit onder je arm kun je verder.
Op veler verzoek is de portretfotografie apart te boeken. Door eerst aan een sterk concept te werken zorg ik dat jouw foto’s meer zeggen dan duizend woorden. Bekijk mijn portfolio voor een impressie van mijn stijl.
Pakketten
Hier lees je meer over mijn branding pakketten. Specifieke wensen buiten het aanbod om? Dat is altijd bespreekbaar. Neem contact op.
Werkboek
Wil je liever zelf met je branding aan de slag? Dat kan nu ook! Ik heb hiervoor een mooi papieren werkboek ontwikkeld.
Werkboek Naar een eigenzinnig en mooi merk
Met het DIY branding werkboek werk je stap voor stap in je eigen tempo aan een eigenzinnig en mooi merk. Het staat vol oefeningen, tips, inspiratie en hulpbronnen.
De methode die ik voor 1:1 klanten gebruik, komt ook hierin terug. De kern van je merk, de visuele identiteit en het contact met je doelgroep hebben elk een eigen deel.
-
Begrijp en communiceer wat jouw merk uniek maakt.
-
Volg een duidelijk stappenplan om je merk op te bouwen en te versterken.
-
Direct toepasbare tips en oefeningen om je merkstrategie te optimaliseren.
-
Ontwikkel een merkpersoonlijkheid met de archetypen methode.
-
Leer je ideale klant kennen en stem je aanbod perfect af.
-
Ontwikkel een visuele identiteit die je merk versterkt en herkenbaar maakt.
Je krijgt het compacte werkboek voor een bedrag van €47 (exclusief €5,- verzendkosten en 9% BTW) toegestuurd.