Brand Starter
Merkstrategie, brand design, een portretshoot en een brandbook. Met dit programma krijg je alle bouwstenen in handen om communicatiemiddelen te ontwikkelen met een uitstraling die bij jouw merk past.
We starten met een merkstrategie workshop. Dit resulteert in een plan voor jouw merk. Geen sterk design zonder een stevige basis. Het is hét uitgangspunt voor het concept.
Voor je (potentiële) klanten is het belangrijk dat je consequent bent in je uitingen, of dit nu je profielfoto of website is. Dit creëert niet alleen een solide uitstraling, het geeft je ook rust. Wanneer je duidelijkheid hebt over waar je voor staat en wat je wilt, geeft dat richting aan alles wat je doet, want je hebt je basis. En dan pakken we door naar brand design.
1. Merkstrategie
In deze fase vertaal ik de kern van jouw merk naar een unieke visuele identiteit. Doordat we elkaar in de merkstrategie-fase goed hebben leren kennen begrijp ik uitstekend wat bij jou past en wat je nodig hebt. Het doel is om te zorgen dat jij je merk met trots gaat uitdragen. Het ontwerpsysteem dat we creëren – inclusief logo, kleuren, typografie en een branding element – vormt de basis voor alle communicatiemiddelen die we gaan maken.
2. Brand design
Wat voor sommige bureaus bijzaak is – wat goede foto’s – is bij Lucky Lois een ijzersterke uiting van jouw merk. De portretten sluiten qua kleur, vorm en sfeer perfect aan bij het brand design. Het zijn geen standaard foto’s, maar artistieke projecten. De foto’s kun je vrij gebruiken voor onder andere je website, presentaties, voorstellen en socials.
3. Portrettenserie
Een merk krijgt een brandbook: een naslagwerk met praktische en visuele informatie over jouw merk. Vanaf nu kun je niet alleen zelf het brandbook ter referentie gebruiken, maar dit ook gebruiken in je opdrachtgeverschap. Een brochure, campagne of ander middel hoeft niet meer vanaf de grond te worden opgebouwd; de basis ligt er. Het brandbook zorgt voor een consequente uitstraling van je merk, ook bij uitbesteding.