Brand Basic
Intake, brand design en een brandbook. Met dit programma krijg je alle bouwstenen in handen om communicatiemiddelen te ontwikkelen met een uitstraling die bij jouw merk past.
We starten met een intake waarbij we het – vooraf gestuurde – 'grote vragen' formulier doornemen en we doen een stijltest waarmee we de richting voor het brand design bepalen.
1. Intake
In deze fase vertaal ik de kern van jouw merk naar een unieke visuele identiteit. Het doel is om te zorgen dat jij je merk met trots gaat uitdragen. Het ontwerpsysteem dat we creëren – inclusief logo, kleuren, typografie en een branding element – vormt de basis voor alle communicatiemiddelen die je wilt maken.
2. Brand design
Een merk krijgt een brandbook: een naslagwerk met praktische en visuele informatie over jouw merk. Vanaf nu kun je niet alleen zelf het brandbook ter referentie gebruiken, maar dit ook gebruiken in je opdrachtgeverschap. Een brochure, campagne of ander middel hoeft niet meer vanaf de grond te worden opgebouwd; de basis ligt er. Het brandbook zorgt voor een consequente uitstraling van je merk, ook bij uitbesteding.